Monday, February 23, 2015

Pakaian apa yang kau pakai

Cerita pegi orang kahwin 2 minggu lepas, Amina memang jarang ikut kami keluar sebab perangai dia yang suka nangis kalau mau tidur tu hahaha.
Serius lah dia ni kalau mau tidur ja mesti mau nangis, nangis iya iya macam kena pukul. Lepas tu tidur.
Entah apa lah punya perangai.

Jadi bila dia jarang keluar dan jarang ikut kami jalan, aku pun nda peduli dia ada baju baru ja tidak hahah kesian anak ke3, nda macam Amira dulu seminggu sekali ibunya shopping baju.

Nda pa nanti besar sikit boleh matchy matchy sama KakaMira sudah,ya.

Cerita pasal baju, sekarang aku lagi selesa keluar pakai skirt @ jubah, tapi sebab kadang2 jubah mcm over kan, bila kita mau pakai sesuatu yg santai dan syari'e, jadi jubah2 dari Calaqisya memang kena dihati aku.
Santai dan syari'e, gitchuuuu hahaha.
Ya betul aku paling suka ni Syifa Patch, aku ada Lacey Ara & Hana Jubah, tapi2 kedua2 ni kain dull satin, kalau Syifa Patch kain moss crepe, agak santai.
Aku mau lagi jubah dari CQ ni yg jenis moss crepe macam Khayla Jubah.

Aku suka ayat ni yang orang share di Instagram, lebih kurang berbunyi :
Aku tidak memandangmu hina dengan seluar jeans ketat yang kau pakai, kerana aku juga pernah memakainya.
Tapi jangan pula kau memandangku hina dengan baju labuh ku, kerana mungkin satu hari kau juga akan memakainya.

Ini instagram niqabis, aku suka follow instagram dorang, insyAllah satu hari.
 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...