Friday, January 16, 2015

Kawan baik Azam

Kemarin tengahari aku pegi abim untuk ambil hantar ke SK, tapi cikgu cakap dia sdh jalan ke SK ikut kawannya Afiq. Mama Afiq yang bawa diorang.
Jadi aku terus ke SK, cari dia di kantin.

Aku tanya dia kenapa ikut Afiq, kenapa nda tunggu ibu ja?
Dia ckp dia mau ikut Afiq & mama Afiq pun ok kalau dia pegi sekali, ada kawan.

Hari ini aku terus ke SK jumpa diorang di Kantin sebab sdh Azam cakap masa pulang sekolah kemarin, dia akan ikut Afiq ja nnt.
Cikgu abim pun cakap maknya Afiq ok jer kalau Azam ikut sekali.

Aku try minta no tel maknya Afiq dari rekod abim, ada juga try call & sms tapi no respond.
So aku tulis surat minta Afiq bagi sama mamanya hahaha oldskol nya.
Aku cakap lah terima kasih & ada try call contact dia tapi nda dapat.

Aku pass surat tu sama Afiq pesan bagi mamanya. 
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...