Tuesday, January 13, 2015

Hari kedua persekolahan 2015

Hari ini pagi2 kami keluar hantar Amina dulu di pengasuh barunya, sediakan EBM 4oz x 4botol. Bubur 2 x makan & CD. Pesan pada Macik Ain nya, CD nda perlu basuh, masuk dalam plastik saja, botol tak payah basuh juga hehehe.

Lepas tu hantar Amira ke ABIM dan ke sekolah agama Azam, depan ABIM ja pun, untuk daftar dia.
isi borang, bawa dia masuk kelas, tengok2 dia kejap, bergaul dengan kawan2. Nda susah pun dia cari kawan sebab kebanyakan dari ABIM & pelajar transit ABIM.

Azam pun akan jadi pelajar transit ABIM juga nnt hehehe maksudnya lepas sekolah agama pagi, diorang akan ke ABIM tukar baju sekolah & makan, kemudian ke SK.
Mula2 ingat mau kasih ikut dia dengan van sekolah, nda jauh pun ABIM ke SK tapi sebab Azam nda biasa, jalan raya lagi, jadi kasih naik van.

Kami diam2 datang ke sekolahnya tengok dia di dewan.

Azam cakap masa dia ikut van tu dia sesat masuk sekolah, pastu dia tanya "budak besar" mana SK?
Kena tunjuk jalan. Hehehehe survivor!!





Betulkan tali leher & nametag sebab tadi dia kan kami kasih biar dia bersiap sendiri tukar baju di ABIM.
Masih perlu practice pakai kemas2 lagi.


Lepas semua budak masuk kelas, aku ada temujanji makan dengan kawan lama, ni kawan zaman budak2 main parit longkang tangkap berudu, main masak2 hahaha.

Macam biasalah gosip2, cerita nda pandai habis pasal diri masing2 keluarga, tanya khabar perkembangan semua tu.


Petang, ambil Amina, ambil Amira, ambil Azam.
Beginilah jadual aku nanti setiap hari huhuhuh....






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...