Wednesday, January 14, 2015

Hari ketiga persekolahan 2015, urus sendiri.

Hahaha tajuk agak kejam tapi memang itulah, hari ini mula sudah rutin sekolah & kerja, maka aku kena urus hantar bebudak sekolah sendiri sebab laki kan naik motor pegi kerja.

Turun tu sempat lagi minta dorang posing ambil gambar.





Hahahah pagi-pagi "made my day" bebudak ni.
Jangan stress2, relaks, walaupun agak kelamkabut.

Azam masuk sekolah agama jam 7.30am, Amira jam 8.00am, lepas tu hantar Amina. 
Semua ngam ngam dan senang diatur
ALHAMDULILLAH!!!


Jam 12 tengahari aku pegi ambil Azam di abim hntar dia ke SK, nda jadi kami kasih ikut dia van.
Jadi biarlah aku keluar lunch time ambil Azam & hantar.
Kalau hantar dia ke SK pun aku join lepak2 di kantin sekolah tu dengan kawan2nya, ada kawan lama dari abim ada kawan baru.

Petang aku ambil Amina dulu sebab rumah pengasuh tingkat 2, baru ambil Azam di SK baru ambil Amira di abim. 
Mula2 pesan Azam tunggu di bustop luar sekolah, tapi dia tunggu dalam sekolah pula, panik kejap aku cari dia didalam sekolah tengah main dekat kolam ikan.
Lepas tu pesan dengan dia, esok2 tunggu di bustop ja.

Macam begitulah hari2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...